Donderdag. - Reisverslag uit Cebu City, Filipijnen van bouwteamhooglandcebu - WaarBenJij.nu Donderdag. - Reisverslag uit Cebu City, Filipijnen van bouwteamhooglandcebu - WaarBenJij.nu

Donderdag.

Door: Cor

09 Oktober 2014 | Filipijnen, Cebu City

De mooiste opmerking die ik op donderdag hoorde was over Bart dat zijn gebit eerder breekt van het eten dan de steel van zijn bats van het werken.
Dat ligt echt niet aan de batsen van de Filipijnen. Die hebben voldoende kwaliteiten om het heel snell snel te begeven.
Ons gereedschap zoals zagen, mokers, emmers, tangen worden graag gebruikt. De oude ijzerzaag ligt nu onder een boom weg te roesten terwijl de nieuwe de gehele dag in gebruik is.
Het begint eentonig te worden. Iedere dag weer dat grondwerk.
Gelukkig werd er vandaag een vrachtwagen met stenen gelost, maar of die deze week nog gebruikt worden betwijfelen we. We zullen zien.
Aan het eind van de dag nog even naar de markt geweest,wat fruit en water gekocht en op naar het internetcafe in Hoogla...o sorry Bogo, tegenover ons hotel.
Hier staan een twintagtal computers waarvan er een niet bezet was.
Nu wel, maar niet lang meer. Om 20.00 uur verzamelen we voor het eten.
Tot morgen.